Bab ketuhanan

Hari tu aku tadak mood. Bapak la bosan nak melayan budak-budak ni. Bila aku cakap bukan dengo. Yang pompuan macam harom. Ni la payahnya tak ada budaya. Last-last aku layan budak lelaki je. Aku saspek budak ni geng dengan kongsi gelap luar. Satu je la yang ada selari sikit dengan diorang ni. Anti betul kroni perempuan kelas dia. Ha ha ha..

Sedap sedap aku layan angin kat dewan terbuka tu, sorang budak ni rajin melampau pulak nak borak dengan aku.


"Cikgu, lu ada semayang? Lu ada nampak tuhan ka?"



..

jadah betul.

Comments

Airland said…
nk tau gak jwpn ko..
tawawfayakof said…
aku tak ingat apa aku jawab.. hahaha..

ko rasa nak jawab apa soalan ni?

Popular Posts