Demonstrasi

"Patutkah negara kita ini hari-hari demonstrasi? Besok ada pulak orang kata saya nakkan lesbian di Malaysia, demonstrasi. Pergi istana. Satu lagi orang pulak ada, benarkan homoseks di Malaysia, kita pulak pergi istana. Satu lagi pulak kata, saya nak demonstrasi saya nak blue filem di Malaysia. Pergi istana. Lepas tu saya kata saya nakkan majalah playboy dibenarkan di Malaysia. Pergi istana. Atas nama hak asasi manusia. Semua orang akan cakap demikian kerana semua orang ada cita rasa masing-masing. Apakah kita nak benarkan? Jadi kerana itu kita mestilah berfikiran waras. Pegang balik kepada nilai-nilai murni."

Tok Ali Rustam, 2 Julai 2011.
PESAKA PRESS CONFERENCE





PERHIMPUNAN SEKS BEBAS YANG DIPANGGIL SEKSUALITI MERDEKA 2011 AKAN DISAMBUT 9 NOVEMBER INI YANG DIKETUAI OLEH AMBIGA PEGUAM YANG MEMBANTU MEMURTADKAN LINA JOY DAN KEPALA KEPADA PERHIMPUNAN BERSIH 2.0


sini
sini
sini



barua. ngolok kuat.




Feel bored with the such kind of demo? Let get another perspective

Comments

Popular Posts