Tuesday, December 31, 2013

Memberi Nasihat

Ada sesetengah pemberi nasihat dengan jalan yang amat menjengkelkan.

Lebih menerbitkan benci. Ayat mudahnya cakap serupa tak ada otak. Cibai.

Sekian.

Ei. Gua tak jumpa perkataan pulak ni. Sial la.. pui..

3 comments:

Hayati Rashidi said...

ahaaha.puiii too
i like this post

eh how sarawak?haha

m taufiq a aziz said...

hek eleh.. boleh pulak komen kat sini gaya ajak chatting. puii.. chatting tempat lain la oii.. haha

time ko komen (23hb Jan jam 2.46pm) tu aku ada dlm flight KLIA ke Miri. Sekarang ni baru ada peluang nak online.

Dapat SMK Bekenu. Environment luar bandar. Dekat dengan pantai. transportation motor/kereta. ada jalan tar. Enrollment pelajar kat sekolah area 400++. Takramai. Disiplin bebudak stable. Bebudak baik-baik belaka (alhamdulillah) kalau jumpa cikgu je ada greetings. Fasiliti kat pekan Bekenu ni lengkap semua ada. Bandar Miri jarak dalam 30 minit. kat bandar semua ada. Antara bandar yang tinggi kos sarahidup. Kampung-kampung ada juga terima tempias sikit.

Culture shock aku tak kena direct sebab kawan rumah sewa semua org semenanjung. Shock ada juga tapi tak heavy. Misalnya nampak rumah banglow paling besar kat bandar Miri atas bukit sama dgn saiz kawasan KSKB. humang ai.

Amacam? ko ngan baem taknak honeymoon kat sini ke? haha

Anonymous said...

Di sini ialah Benjamin hubungi butiran E-mel, lfdsloans @ outlook.com. / lfdsloans@lemeridianfds.com Atau Whatsapp +1 989-394-3740 yang membantu saya dengan pinjaman 90.000.00 Euro untuk memulakan perniagaan saya dan saya sangat berterima kasih, Sungguh susah bagi saya di sini cuba untuk membuat jalan sebagai ibu tunggal perkara-perkara tidak mudah dengan saya tetapi dengan bantuan Le_Meridian meletakkan senyuman di wajah saya kerana saya menonton perniagaan saya semakin kuat dan berkembang juga. Saya tahu anda mungkin mengejutkan mengapa saya meletakkan perkara seperti ini di sini tetapi saya benar-benar perlu menyatakan saya terima kasih supaya sesiapa yang mencari bantuan kewangan atau mengalami kesulitan dengan perniagaan yang ada atau ingin memulakan projek perniagaan dapat melihat ini dan memiliki harapan untuk keluar dari kesulitan .. Terimakasih.

Qasyira Noristiqa

Zaman baru nak up dulu, antara band yang cuba dibuat adalah Qasyira Noristiqa yang berpusatkan vibe ekspresi lirik dari Enal dengan susunan ...