Monday, February 24, 2014

Catatan di perantauan siri II

Berhampiran dengan Bekenu, terdapat beberapa pantai yang cantik. Antaranya yang aku teringat, Pantai Bungai dan Pantai Peliau. Dua ni yang paling glamer dalam ranking aku (berdasarkan kekerapan suggest dari rakan-rakan house-mate dan jiran sebelah rumah.



Dekat dengan pantai ni ada pasar 'basah' yang orang di sini memanggilnya 'tamu'. Kalau nelayan yang baru balik dari mencari ikan, biasanya housemate dan jiran aku akan cuba untuk mempertaruhkan nasib untuk membeli ikan fresh disini.

Setakat ini aku gagal mendapatkan peluang berpagian di kawasan pantai ini. Walaubagaimanapun aku ada menangkap beberapa gambar suasana di Pantai Bungai. Tengok kat sini

No comments:

Qasyira Noristiqa

Zaman baru nak up dulu, antara band yang cuba dibuat adalah Qasyira Noristiqa yang berpusatkan vibe ekspresi lirik dari Enal dengan susunan ...