Thursday, July 8, 2010

Nasi Dagang

Entah apa hal gua sangat rasa best bila mengenang diet/pemakanan gua iaitu Nasi Dagang pada tanggal 22 Jun 2010 bersama Encik Shahir Samid di Seksyen... err yang dekat dekat dengan Giant Seksyen 13 tu..

Mungkin sebab gua masa tu lapar. Atau se-meme-nya Nasi Dagang itu best. Tapi gua rasa Nasi Dagang tu meme best. Satu hari gua rasa kenyang. Mungkin kerana gua makan bersama orang 'besar' kot. Ini malam gua varify.





Beberapa minggu ni, aktiviti malam aku mula diberi sentuhan semula. Tekanan juga. Observation sememangnya berjalan setiap masa. Apa boleh buat. Membuat kerja yang bukan dalam aliran perdana. So, bear with it.

Malam ni menu Nasi Dagang seperti memancing gua. Kesilapan gua mencilok buku berzanji Kak Eton seperti diberi keampunan kalau gua santap Nasi Dagang malam ni. Err.. maksudnya bila gua makan Nasi Dagang tu mungkin hilang perasaan serbasalah gua tu (masa itu je). haha.. sengal ubi tapioka.

Santapan malam ini semacam lebih enak dari biasa. Gua kena pergi! Tapi, aktiviti malam gua sedang diberi ulasan/review yang hebat. Kejadian melanggar punggung khinzir tempohari memberi point besar. Khinzir pun tak boleh tahan kereta gua asik lalu lalang lepas magrib. Cilake punya khinzir!. Sister gua suruh datang Gelang Patah format komputer. Mother gua minta bantuan menyiapkan laporan..

Malam tadi gua dah cakap kat budak VolksWagon dengan Zul Mulut, malam ni mungkin gua tak datang. Tapi gua ingat balik. Buku berzanji baru (yang tercilok) dah tunjuk. Kos selenggaraan kereta dah bagi kepada Sultan. Cerita penyedap dah gua present kepada Hikah dan Karomah. Futsal gua dah batalkan. Bila ingat Gelang Patah, Gua nampak jalan keluar. hee hee hee

No worries.. Nasi Dagang and Brother Bob Hakim. Here I come..





Insya' allah.... (dengan makna)





UPDATE 9 JULAI 2010
Nasi Dagang meme best. Bukan pasal makan ngan Wak. hahah...
Moral Of The Story : Korek telinga. Jangan cilok buku orang sesuka hati, okeh..

No comments:

Qasyira Noristiqa

Zaman baru nak up dulu, antara band yang cuba dibuat adalah Qasyira Noristiqa yang berpusatkan vibe ekspresi lirik dari Enal dengan susunan ...