Pink Octopus is nothing to do with Paul

Gambar di atas menunjukkan seekor keldai dengan bermantel amerika memijak bendera negara israel. Gua amik dari sokaba. Nice pulak rasanya. Ni kes tentera israel serang kapal tuhari.

Gua nak edit malas, so guna imagination je la. cuma gantikan bendera israel itu kepada 'kepala sotong yang rajin'.. Gua tak tau berapa rajinnya dia. Tapi gua hairan juga hal dia tu.

Takpelah, tukar. Keldai tu tukar sotong. Mungkin ada yang sedang menunggang sotong tersebut. Itu pasti sebagai motivasi ia menjadi rajin. Siapa yang tunggang?





Tak ape lah. Bagus juga dia rajin. Biar orang amibil tahu. Bila yang nak tahu datang tanya. Kira ok la tu. Masyarakat yang ambil tahu dengan adab yang betul. Jenis dengar gosip dah melatah memang tak tanya la..

alahai, optimisnya.

Anyhow, kita tau kita sapa... depa kan pandai bestary..

Comments

Popular Posts