Friday, January 8, 2010

ad

RED ANTZ STUDIO (syeksyen 7) promotion.
01 Jan - 28 Feb 2010.
RM20 per Hour only
contact : 012 3574004

------------------------------------------------------

Ok, ni bisnes kawan aku. Lama benar dah dia ni plan. Sejak aku dalam diploma lagi. Akhirnya dengan modal 20K dia gerak hujung tahun 2009. Aku tak sure kalau viewer page ni ada yang kaki jamming. Baru-baru ni si Izhar sms aku dah kemaruk nak jamming. Bini dia tak ada kat rumah la tu agaknya. Tak dapek la sekarang ni. Peh, lama jugak berkerak tangan ni..

Aku tengah draf satu artikel tajuk 'Dari Kucing Menjadi Anjing' ..aku masih fikir nak endingkan cerita ni macamana. Samada Si Kasut di buang dan di recycle menjadi bahan pameran artistik yang berharga, atau terus menerus digunakan sehingga tuannya mati dilanggar kereta secara sadis. Anjing pula sudah dihalau kerana jadi anjing kurap. Kecuali bagi anjing dalmatian.

Akan datang aku nak buat review satu album yang menarik. Band favorite Alip. Rasa macam tak patut pulak e-zine tak ada review column.

No comments:

Qasyira Noristiqa

Zaman baru nak up dulu, antara band yang cuba dibuat adalah Qasyira Noristiqa yang berpusatkan vibe ekspresi lirik dari Enal dengan susunan ...