Sunday, February 21, 2010

simtom

Matanya dah start kabur kabur. Berair pulak. Siku ketar. Jalan pun tak ketengah. Lebih parah bila tak perasan tersadung batu. Tak perasan langsung. Tumpuan longgar.

Nak membaca pun dah semakin kritikal. Sakit jadinya. Melihat pula ada masa jadi penawarnya. Kidney pun semakin parah. Baru-baru ni dia dah semakin sakit bila melihat. Pendengaran yang ada pun sudah terhad. Gelombang gelombang bunyi pada frekuensi tertentu menghilangkan imbangan. Dari saraf telinga menyerang pula beberapa organ dalaman. Macam perang saraf.

Pandangan dia jangan la jadi macam cerita exorcist tu. Tengok orang lain semua nampak macam hantu.

Nanti, bila sudah di buka jalan ke hospital (kononnya). Pancaindera itu menghadap terus menerus dari sumber radiasi. Mungkin mengakibatkan sakit jantung dan barah otak. Mungkin kena cari ubat dari gergasi merah (lagi). Yang pastinya, baik juga duduk di hospital (kononnya) supaya selesai secepat mungkin. Bimbang menjadi barah. Walaupun nak duduk hospital (konon) tu dah macam sampah. Masa itu, hanya teramam melihat deja-vu.

Ok, seriusli. Gua semakin takut.

No comments:

Qasyira Noristiqa

Zaman baru nak up dulu, antara band yang cuba dibuat adalah Qasyira Noristiqa yang berpusatkan vibe ekspresi lirik dari Enal dengan susunan ...