Friday, June 11, 2010

world cup 2010

Ada satu masa tu, aku amik ujian isu semasa di JB. Soalan objektif. Salah satu soalan berbunyi 'World Cup 2010 akan diadakan di mana?'..

Argh. Aku jem. Tapi dengan pantas aku sms Amin. Sementara tunggu dia reply dari Indon Indonesia (Cikgu aku dulu tak suka kitorang panggil Indon. Suruh panggil nama penuh), aku jawab soalan lain dulu.

"bizz" (vibrate)

"Kat Afrika Selatan la wei. Tak baca surat khabar ke!"

Ok. Terima kasih nyah. Sentap mak..


Malam ni dah start lawan. Aku tak pilih team lagi ni.



...

Oh.. Oh.. dah tau. Aku nak sokong Malaysia.. Ada jugak wakil Malaysia masuk World Cup.

No comments:

Qasyira Noristiqa

Zaman baru nak up dulu, antara band yang cuba dibuat adalah Qasyira Noristiqa yang berpusatkan vibe ekspresi lirik dari Enal dengan susunan ...