Tuesday, August 10, 2010

Selamat Berpuasa Kepada Semua

1. Besok puasa. The best part ialah besok cuti. Cerita hal cuti, pengetua bagi gua hadiah 'cuti' sehari hari ni. Gua kena pickup satu hari. Nak pilih hari apa nih...

2. Sebagai manusia yang serba tak lengkap. Gua mengambil kesempatan di alam maya ini dengan mengucapkan selamat menjalani ibadah puasa tanpa break-down. aha..

3. Juga gua nak minta maaf kalau you all ada maaf. Nak sikit..

4. Orang jawa kalau ngajak 'Puasa yok!'... Tapi jangan pulak puasa yang-yang-yok eh geng.. Bangun pagi bukak periuk.. ha~


Teringat dulu time terawikh, gua semayang 4 rekaat je lepas tu gi belakang masjid cilok kuih. Pasal gua beginner, gua yang kantoi dengan Hj Kiman. Paisey..

Ok, selamat buat gua dan you all. Harap beginner di luar sana tak terkantoi.

..

Gua. Masih berlawan... 'Biarkan hati di tempatnya...' ..peh. Sewit..

No comments:

Qasyira Noristiqa

Zaman baru nak up dulu, antara band yang cuba dibuat adalah Qasyira Noristiqa yang berpusatkan vibe ekspresi lirik dari Enal dengan susunan ...