Sunday, December 26, 2010

Ibu Mithali

Gua sebenarnya bekas line up kumpulan nasyid yang tersohor dalam daerah gua. Kumpulan nasyid anak-anak staffnes Pusat Kesihatan Serkat.

Kami trainning di Sekolah Rendah Andek Mori bersama seorang brader yang terer main keybord yang ada synthesizer. Jatuh dari tangga sekolah masa berlari nak turun. Gigi pecah sikit. Ngilu jugak.



Hari pertandingan, kumpulan kami mengenakan sut berbaju oren semuanya. Songkok gua ada apa tah render-render. Bersampin siap. Bersolek siap.

Batlle buat kat Hospital Pontian. Tempat yang ada replika nyamuk aedes yang besar tu. Kagum.

Gambar-gambar semua gua tak masuk dalam softcopy. Tapi lu all boleh la nak dengar lagu top masa tu kat video bawah ni.

Sempena 26 12 ni, gua dedicate this song to JM Sapiah. Hepi besday.

No comments:

Qasyira Noristiqa

Zaman baru nak up dulu, antara band yang cuba dibuat adalah Qasyira Noristiqa yang berpusatkan vibe ekspresi lirik dari Enal dengan susunan ...