Thursday, December 2, 2010

berhenti sekolah

1. Cuti sekolah memang best untuk budak sekolah. Gua ulang. Budak sekolah. Dan sesetengah cikgu laa.. takkan semua tak best pulak.

2. Membuat sijil berhenti sekolah memang membuatkan gua mengantuk. Terima kasih kepada ubat mengantuk dan ruang meditasi.

3. Hujung tahun ni nampaknya kerja batman aka kerja malam cikgu shaari agak rapat. Mungkin gua kena buat sesuatu supaya kerja gua lebih clean.

4. Adi dapat speaker kete jenama BOSS. Rare. Gua tak sabar nak tengok. Tapi gua rasa kalo speaker kreta BOSE.

5. Kata-kata 'ulat dalam batu pun boleh hidup' perlu di fikirkan balik. Cuma kadang-kadang 'miracle do happen'. Ah, jangan harap.

6. Rupa rupanya puck betik dengan tunjuk langit dah nak dekat dekat power dia.

7. Lepak betul lah... tengok orang lain rilek je la pulak..

No comments:

Qasyira Noristiqa

Zaman baru nak up dulu, antara band yang cuba dibuat adalah Qasyira Noristiqa yang berpusatkan vibe ekspresi lirik dari Enal dengan susunan ...