Sunday, April 18, 2010

the journey of dendam kesumat orang minyak

[intro]

"Mari kita mulakan rancangan kita..."
"Baik encik.."

[riff]

"Tapi orang tua, dulu anak kau selalu menghalang pekerjaan ku menyebabkan aku tersiksa di dalam penjara...

Semasa aku didalam penjara aku telah bersumpah bukan saja akan menuntut dendam diatas Darsuki tetapi terhadap ayahnya dan isterinya yang dicintai...

Kata ku kotakan janji aku tunaikan.."

[riff]

"Lepas!!"
"Aaarrghhh....."

[riff]

"Kau ingin membalas dendam terhadap diriku tetapi, kau telah melakukan lebih kekejaman dengan mengaitkan ayahku yang telah uzur dan isteriku.."

[riff]

"Kau dapat tangkap aku lagi sekali ya Darsuki"

[release riff on Em]

**************

Filem ini mengisahkan Orang Minyak yang terlepas dari penjara dengan pertolongan Tok Gurunya. Bebasnya Orang Minyak ini membuatkan seluruh penduduk kampung berasa amat bimbang dan tidak selamat. Inspektor Dasuki dikerah menangkap Orang Minyak kerana sebelum ini dia berjaya menangkap makhluk spesis itu. Tetapi Orang Minyak kali ini bukan mudah untuk ditangkap kerana dia begitu licik.


source

No comments:

Qasyira Noristiqa

Zaman baru nak up dulu, antara band yang cuba dibuat adalah Qasyira Noristiqa yang berpusatkan vibe ekspresi lirik dari Enal dengan susunan ...